Людям готельним бізнесом, що володіє, на сьогоднішній день доводиться брати до уваги безліч нюансів, оскільки задовольнити потреби кожного відвідувача, кожного клієнта дуже непросто. Здійснюючи вибір готелю, будь-яка людина має свої плани та уявлення про відпочинок.
Хтось ставить акцент на відвідуванні нових цікавих місць та цікавих пам’яток, а не на комфорті проживання у цей період. Проте як показує статистичний аналіз – зручності та комфорт цінуються все ж таки великою кількістю туристів. Розглянемо найбільш вагомі фактори, що впливають на вибір готелю у місті Одеса:
- Перше, що слід зазначити це місце розташування, щодо близькості до моря, до історичних пам’яток, наскільки зручна транспортна розв’язка.
- Можливість проведення різних способів оплати та проведення бронювання готелю в Одесі.
- Чи володіє готель можливістю провести у своїх стінах різні заходи, тобто є конферц – хол, з наявністю відповідної апаратури такий як комп’ютери, прожектори та багато іншого.
- Наскільки комфортні апартаменти для проживання та роботи (чи є кондиціонер, необхідні меблі, ванна кімната і звукоізоляція).
- Чи знаходиться в безпосередній близькості паркування від готелю.
- Чи має готель ресторан.
- Чи має готель спортзалом.
- Яка чистота абсолютно у всіх приміщеннях готелю.
Готелі в Одесі, що прагнуть надавати високоякісні послуги, повинні брати до уваги національні особливості постояльців. Так наприклад американці переважно вибирають прохолодні номери, що стосується європейців, то вони вважають найнормальнішою для себе температурою +21 0С.
Персонал та її роль у забезпеченні прийому.
Визнання готелю в Одесі значною мірою залежить від того, наскільки кваліфікований персонал. Розташовуючись у наймальовничішій точці, надаючи різні види сервісу, успіх готелю не мислимо без відповідного обслуговування. З показників різних опитувань, до вимог персоналу готелів слід включити:
- Приємну зовнішність.
- Не викликає макіяжу та одягу.
- Усміхненість, доброзичливість та уважність.
Готелі в Одесі значуща економічна ланка міста.
Розмірковуючи про ці основні вимоги, їх слід розглядати лише в комплексі, оскільки тільки так їх сприймає клієнт. Усі емоції, що залишилися після перебування у готелі, підсумовуються та формують одне загальне враження.
З метою забезпечення бездоганної репутації готелю в Одесі, працівники повинні невтомно працювати для забезпечення максимально комфортного розміщення клієнтів у готелі. Це на всіх етапах: при резервації, зустрічі клієнта, моментального задоволення будь-яких вимог і вирішення конфліктних ситуацій, прибирання апартаментів. Тому персонал, який відбирається до роботи в готелях, проходить жорсткий відбір. У деяких готелях це передбачає проведення різноманітних тестувань.
Індустрія туризму та гостинності сьогодні займає дуже важливе місце в економіці світу. Даний бізнес дуже швидко розвивається я є дуже високоприбутковим. Він дає багато можливостей, зокрема й на ринку України. Розглядаючи готелі країни, у тому числі й готелі в Одесі, з упевненістю можна сказати про те, що більшості з них не вистачає високоякісного сервісу. І це стосується і дешевшого і дорожчого сегменту. Проте розвиток цієї галузі йде швидкими темпами і на сьогоднішній день дедалі більше гостинець вчаться створювати справжній комфорт для своїх клієнтів.